środa, 16 listopada 2016

Cold autumn sunrise in Opole

Listopadowe poranki w Opolu bywają już naprawdę mroźne. Do tego stopnia, że czasem jest już naprawdę ciężko operować UAV. Tego dnia, szczególnie wyczekiwanego, miała także miasto zdominować gęsta mgła. Przygotowywać się można, ale wyszło jak zawsze. W nocy warunki się zmieniły i mgła rozpierzchłą się znacznie szybciej niż było to przewidywane. Niemniej jednak nie zrezygnowałem i postanowiłem oblatać ten wschód słońca. Początkowo niestety też skrył się za niskimi chmurami na horyzoncie. Reszta mgły i mocno stłumione światło wprawiło miasto w trochę nostalgiczny ale przede wszystkim zimny i surowy klimat. Takie widoki jednak także mi się spodobały. Fotografując okolice Ostrówka oraz Katedry i Rynku przy okazji zmieniania pozycji także nagrałem kilka ujęć, które możecie obejrzeć, w krótkim filmiku pod spodem. Według mnie było warto!





Filmik z porannych lotów












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz