piątek, 16 sierpnia 2019

Święto Wojska Polskiego

Część,
kolejny raz minęło sporo czasu odkądo ostatnio coś opublikowałem na tej stronie. Nie znaczy jednak, że fotograficznie nic nie robiłem. Wręcz przeciwnie. Ale o tym w innym poście - ten dotyczy jednego (w mojej ocenie) najpiękniejszych i najdumniejszych świąt państwowych w naszym kraju - Święto Wojska Polskiego! Tak! z wykrzyknikiem. 


Zrobię tutaj taką małą wstawkę - część mojej pracy, którą wykonywałem w trakcie mojej absencji na tym blogu było fotografowanie oraz zbudowanie strony poświęconej fotografii ślubnej pod nazwą MICHAŁ KOKOT - FOTOGRAFIA ŚLUBNA - klikamy, oglądamy i śledzimy :)


Czemu z wykrzykniekiem? Ponieważ Polskie Siły Zbrojne i dziedziczoną przez nie tradycję darzę wielkim szacunkiem. Od pewnego czasu nie miałem okazji fotografować wydarzeń państwowych. I tak oto nadażyła się okazja, z której z chęcią skorzystałem. 

Nasze opolskie bochody tego święta były kameralne w porównaniu do defilady w Katowicach, niemniej czymś co zwróciło moją uwagę była duma i skupienie wypisane na twarzach żołnierzy z kompanii reprezentacyjnej.
Od kilku lat w Polsce i Opolu obchodzimy różne jubileusze i okrągłe rocznice. W 2018 stulecie odzyskania niepodległości. W tym roku 100lecie ustanowienia Polskiej Flagi Państwowej oraz dziś (16 sierpnia) rocznia Powstań Śląskich a konkretnie wybuchu Pierwszego Powstania Śląskiego.


Jak zawsze poniżej kilka zdjęć












































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz